Bojů s naplno vyťavenýmy Marshally na mířenými do publika jsem si užil nesčetněkrát v malém klubu U Tetoura. Bob s bednou 4x12 je proti většině z nich slabý břídil.

Tam si tahali i plnohodnotné stejky a zažil jsem tam jednoho i s dvěma plnohodnotnými stejky a dvěma zesáky na jednu kytaru. Musím říct, že mu to opravdu hrálo bombasticky, ale byl to takový ten kytarista, co hrál jen zkreslené kvintové powerchordy, žádné solo, žádný čistý zvuk, jen tvrdý hardcore naplno v místnosti i rozměrech cca 8x20m. U takových kytaristů často nebylo neobvyklé, když navíc chtěli pustit druhého kytaristu do svého odposlechu, jelikož ho přes ten rachot neslyšeli..
Řešil jsem to tak, že jsem se jim snažil předem vysvětlit, ať si to zeslabí (často marně) a pak jsem na nejhlasitějším nástroji ztáhl fader na nulu a zbytek kapely dorovnal nejhlasitějšímu nástroji. Nazvučil a dal speciální špunty do uší pro muzikanty, abych neohluchl. Naštěstí tam přes velkou hlasitost nikdy nebyl problém s vazbami ( vždy jsem měl čas si to navazbit předem a pochytat, snad se dobře podepsal i mikrák ATM610 nebo odposlechy a bedny JBL-byť té nejlevnější řady, nebo právě ten malý prostor). No ale chudáci lidi. Když pak dojde kapela s čistým zvukem Stratocastera, hned má člověk lepší náladu.

Ale není to jen o kytaristech, s basou je to ještě častější. A bubeníky -řezníky taky známe.
Zajímavou vychytávku jsem viděl jen na koncertě Gábiny Gunčíkové, kdy její kytarista měl svůj Marshall stejk za průhledným plexisklem.
Zlatííí bluesmani s 30W

tvíďáky.
_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to
http://x.exps.me?81fa0c4270645fee7804afc1e9dc0e60