Technika:
RCF TT25A, Yamaha OV1, Gajdosikovy Bety 58A, Audix ADX51 (myslim) a F15.
Velky rozdil mezi betou a tim kondikem, i kdyz je to divne, nebyl. Z te vzdalenosti, z jake zpivaji to bylo velmi podobne, F15 nemely ani problem v pripade soloveho zpevu, ale celou dobu se proste musi hlidat, jak bety, tak ty kondiky, protoze decka neumi vubec pracovat s hlasem a mikrofony.
Celou dobu skoro nezpivaji, ale jak maji solo, oprou se do toho a vstup na pultu je prebuzeny. Takze rada pro priste, nagainovat na rev a radeji vytahovat fadery, nez vytahnout gain a potom fofrem hledat, do ktereho ze to vlastne krici.
Svatemu pluku se libi moc halu a deleye, takze jsme tedy nesetrili, ale chce to stridat, delay se moc rychle oposloucha a da se vyuzit jen na ty solovejsi pasaze.
Zvuceni cimbalovky 2ma mikrofony bylo skvele. Dal jsem je pred cimbalovku, stereo systemem XY. Akorat pri tomhle snimani dost vyleze cimbal, ztraci se kontry, zvlaste pokud maji slabsi nastroj a basa moc nebasuje, proto tedy pro priste zvolim jine natoceni mikrofonu a udelam je na 2 az 3 sekce (meli jsme jen 4 muzikanty, pri velke cimbalce by to chtelo aspon 1 kondik na kontry, jeden zepredu na cimbal a housle a jeden dozadu pri pocetnejsim telesu.) Take bude dobre posilit basu mikrofonem na kobilku.
Svatý Pluk, Salaš 26.6.2011
-
- Administrátor
- Příspěvky: 349
- Registrován: pon 09. kvě 2011 14:45:02
- Bydliště: Svatováclavská 905 UH
Svatý Pluk, Salaš 26.6.2011
Jan Bednář, web admin. 774 317344

basa, zvuk, mix.

basa, zvuk, mix.